Oprócz samego pozycjonowania, warto zastanowić się nad profesjonalną reklamą w Internecie. Jedną z najbardziej skutecznych form reklamy w Sieci są reklamy kontekstowe. Zasada działania tej formy promocji firmy jest bardzo prosta i można ją opisać w następujących punktach:

  • Zdefiniowanie miesięcznej kwoty inwestycji w kampanię kontekstową
  • Określenie zasięgu emisj
  • Zdefiniowanie grup reklam oraz powiązanych z nim słów kluczowych
  • Optymalizacja reklam w czasie emisji

Największą zaletą reklam kontekstowych jest możliwość zdefiniowania z góry całkowitego kosztu reklamy, przez co nie ma możliwości otrzymania nieoczekiwanie wielkich faktur.Należy mieć jednak na uwadze fakt, że im więcej produktów lub usług chcemy reklamować, tym nakład finansowy powinien się zwiększać.

Aby móc wydajnie zarządzać kampaniami reklamowymi, należy wszystkie reklamy, słowa kluczowe podzielić w na grupy. Dzięki temu dzięki czemu możemy zachować pełną kontrolę nad wydatkami.

Ostatnim etapem jest optymalizacja reklam. Jest to proces, trwający przez cały czas emisji reklam, a jego główną rolą jest dbanie o jak największą skuteczność reklam oraz koszt każdorazowego kliknięcia.

Reklama Google AdWords
Reklama w wyszukiwarce Google działa do 12 godzin po stworzeniu kampanii. Umożliwia szybką promocje serwisu, marki, nowego produktu czy usługi. Dzięki wysokiemu doświadczeniu w prowadzeniu kampanii Google możemy zmaksymalizować skuteczność kampanii.  Minimalny okres prowadzenia reklam to 1 miesiąc. Nie wprowadzamy ograniczenia do co ilości słów kluczowych. Sugerujemy prowadzenie kampanii w dłuższym okresie ponieważ im  dłużej są prowadzone kampania tym bardziej zwiększa się wskaźnik rentowności inwestycji (ROI) prowadzonych działań marketingowych w Internecie.

Przykładowy układ kampanii w systemie Google AdWords
Układ kampanii linków sponsorowanych Google projektujemy zgodnie ze strategią klienta oraz naszymi dodatkowymi propozycjami. Współczynnikiem rozliczania to wskaźnik CPC (koszt za kliknięcie). 
Poniżej przedstawiamy przykładowy układ działań promocyjnych ukierunkowanej na promocję serwisu oraz promocję konkretnego Produktu (roboczo nazywamy ją „Promocja Maki”). 

„Kampania 1” (promocja serwisu)
przeznaczony budżet miesięczny 1000 zł netto, zasięg Polska:
„Grupy reklam A” (produkt A) – słowa kluczowe i boksy reklamowe
„Grupy reklam B” (produkt B) – słowa kluczowe i boksy reklamowe
„Grupy reklam C” (produkt C) – słowa kluczowe i boksy reklamowe

„Kampania 2” (promocja nowego produktu)
przeznaczony budżet 1800 zł netto, zasięg województwo mazowieckie:
„Grupy reklam D” (nowy produkt D) – słowa kluczowe i boksy reklamowe

Koszt prowadzenia kampanii linków sponsorowanych jest indywidualnie ustalany. Prowadzimy kampanie już od 200 zł netto miesięcznie (całość przeznaczona na kliknięcia).