Hurtownia farmaceutyczno wielobranżowa Gamax. Rozszerzeniem oprogramowania dedykowanego na potrzeby sprzedaży internetowej jest system hurtowni elektronicznej. Funkcjonalnie przypomina standardowy sklep internetowy, jednakże wysokie standardy bezpieczeństwa, procedury i scenariusze aktywacyjne czynią ten typ oprogramowania produktem zupełnie innej klasy.

Podstawowa różnica polega na systemie aktywacji kont, który wymaga zazwyczaj rejestracji obiegu dokumentów (zaświadczenia, dokumenty firmowe, dokumenty rejestracyjne, itp.). Każda hurtownia opiera się na wewnętrznych kartotekach klientów, bazach produktów, kompletów, receptur, cech, kluczowym więc zadaniem jest jak najmniej inwazyjna integracja.

W naszej ofercie znajduje się kilka mechanizmów zabezpieczających wewnętrzne systemy firmy. W zależności od zapotrzebowania istnieje możliwość całkowitego odseparowania systemu InterSID od systemów Klienta, całkowicie blokując możliwość ew. złamania reguł bezpieczeństwa. Każda metoda wprowadza oczywiście pewne ograniczenia dla całej platformy, jednak poprzez możliwość elastycznej zmiany charakterystyki systemu niemal każdy wariant jest możliwy do rozpatrzenia.

Systemy firmy InterSID charakteryzują się kilkoma poziomami obsługi, mogącymi integrować serwisy B2C, strony transakcyjne B2B z ograniczonym dostępem oraz całkowicie odseparowane mechanizmy intranetowe.

Główne cechy bezpieczeństwa

  • możliwość ustalenia globalnych reguł bezpieczeństwa na etapie projektowania systemu
  • rejestrowanie każdej akcji, wyjątku i ruchu użytkowników w systemie
  • niezależne mechanizmy synchronizacyjne dbają o aktualność cen, rabatów i dostępności produktów w każdym momencie
  • niezależny system powiadomień o błędach i ostrzeżeniach, raportujący o każdym niepokojącym wydarzeniu wychwyconym przez oprogramowanie
  • system synchronizujący, znajdujący się na oddzielnym serwerze z ograniczonym dostępem do Sieci
  • mechanizm tokenów autoryzujących, uniemożliwiający wykonanie zwielokrotnionych, niepoprawnych operacji

Wybrane funkcje

  • system wielu koszyków, zamiennych na szablony zakupów w celu ułatwienia realizacji cyklicznych zamówień
  • wielopoziomowe konta klienta - możliwość rejestracji firm z filiami, w których główny płatnik zezwala na przeprowadzanie transakcji.
  • jedno lub dwu kierunkowa wymiana informacji z istniejącymi kartotekami klientów
  • programy lojalnościowe i zaawansowane systemy upustów - możliwość dynamicznego przydzielania punktów lojalnościowych na podstawie wielu parametrów, również z uwzględnieniem kaskadowych systemów rabatowych opartych o marże na konkretnym produkcie lub grupie produktów
  • możliwość wdrożenia dowolnego istniejącego już, jak i zupełnie nowego systemu rabatowego
  • możliwość wydruku podsumowania zakupów w postaci wstępnych listów przewozowych z aktualnymi kodami kreskowymi w dowolnym systemie
  • generowanie indywidualnych cenników dla klienta do postaci PDF.
  • możliwość integracji z systemami mobilnej sprzedaży (komunikacja ze zdalnymi palmtopami poprzez system centralny) - np. eSale

Możliwość pełnej integracji z wieloma popularnymi systemami ERP za pomocą systemu centralnego eSale, między innymi:

  • Comarch : FPP, FPP/CS, Optima, XL
  • Soneta: Enova
  • Insoft : PC-Market
  • Asseco (WAPRO) : WF-Mag
  • Insert : Subiekt GT
  • Stream Soft : PcBiznes
  • SAP